Arnold Schwarzenegger głównym “oficerem” platformy Netflix? Tak, dobrze przeczytaliście. Gigant streamingowy nadał gwiazdorowi kina sensacyjnego nowy (własny) tytuł – “Chief Action Officer”. Jednak nie w rzeczywistości, a w nowym klipie promocyjnym, zapowiadającym nowości od Netfliksa. Zresztą sami zobaczcie.
Arnold Schwarzenegger nowym “oficerem” Netflixa. Ten klip rozbawi Was do łez
W dowcipnym klipie – który ma promować produkcje Netfliksa z gatunku akcji – Arnold Schwarzenegger właśnie rozpoczyna swój pierwszy dzień w nowej pracy, właśnie w siedzibie giganta VOD. Pod budynek podjeżdża jednak nie luksusowym samochodem, a… czołgiem. W klipie Schwarzenegger przerzuca żelastwo na siłowni, oglądając fragmenty filmu “Tyler Rake 2” z Chrisem Hemsworthem, a także fragmenty “Wiedźmina” z Henrym Cavillem (sezon 3.).
W zabawnym materiale wideo widzimy też Schwarzeneggera, który przecina kanapkę na pół mieczem (i dodaje: “miecze są fajne!”), oraz jak ogląda film akcji “Misja Stone” (“Heart of Stone”) z Gal Gadot, siedząc na motocyklu – nie na zewnątrz, lecz w pomieszczeniu. Poniżej cały klip od Netfliksa, z podtytułem: “Nobody Hits Like Netflix” (nikt nie uderza tak jak Netflix).
Klip promuje też nowy serial “Fubar”. To nadchodząca produkcja z gatunku akcji i przygody, w której Schwarzenegger gra Luke’a Brunnera – tajnego agenta CIA, który ukrywa swoją tożsamość. Serial jest inspirowany “Prawdziwymi kłamstwami” – hitem z lat 90., w którym także grał potężny Amerykanin austriackiego pochodzenia.
W nagraniu wideo Schwarzenegger zwraca się też do widzów słowami: “I’m back, baby” – w nawiązaniu do legendarnego cytatu “I’ll be back” z “Terminatora” (1984). Jakie inne projekty Netfliksa są promowane w klipie z Arnoldem Schwarzeneggerem? Między innymi: thriller sensacyjny “Matka” z Jennifer Lopez, serial “Nocny Agent” z Gabrielem Basso i Eve Harlow, “Lift” z Kevinem Hartem czy serial sensacyjny “The Brothers Sun” – w roli głównej, jako Eileen Sun, Michelle Yeoh.
W ostatniej scenie Schwarzenegger mówi: “Nikt nie zna się na akcji jak ja i nikt nie uderza tak jak Netflix”, a następnie spogląda na olbrzymi plakat ze swoim wizerunkiem.