Arnold Schwarzenegger głównym „oficerem” platformy Netflix? Tak, dobrze przeczytaliście. Gigant streamingowy nadał gwiazdorowi kina sensacyjnego nowy (własny) tytuł – „Chief Action Officer”. Jednak nie w rzeczywistości, a w nowym klipie promocyjnym, zapowiadającym nowości od Netfliksa. Zresztą sami zobaczcie.
Arnold Schwarzenegger nowym „oficerem” Netflixa. Ten klip rozbawi Was do łez
W dowcipnym klipie – który ma promować produkcje Netfliksa z gatunku akcji – Arnold Schwarzenegger właśnie rozpoczyna swój pierwszy dzień w nowej pracy, właśnie w siedzibie giganta VOD. Pod budynek podjeżdża jednak nie luksusowym samochodem, a… czołgiem. W klipie Schwarzenegger przerzuca żelastwo na siłowni, oglądając fragmenty filmu „Tyler Rake 2” z Chrisem Hemsworthem, a także fragmenty „Wiedźmina” z Henrym Cavillem (sezon 3.).
W zabawnym materiale wideo widzimy też Schwarzeneggera, który przecina kanapkę na pół mieczem (i dodaje: „miecze są fajne!”), oraz jak ogląda film akcji „Misja Stone” („Heart of Stone”) z Gal Gadot, siedząc na motocyklu – nie na zewnątrz, lecz w pomieszczeniu. Poniżej cały klip od Netfliksa, z podtytułem: „Nobody Hits Like Netflix” (nikt nie uderza tak jak Netflix).
Klip promuje też nowy serial „Fubar”. To nadchodząca produkcja z gatunku akcji i przygody, w której Schwarzenegger gra Luke’a Brunnera – tajnego agenta CIA, który ukrywa swoją tożsamość. Serial jest inspirowany „Prawdziwymi kłamstwami” – hitem z lat 90., w którym także grał potężny Amerykanin austriackiego pochodzenia.
W nagraniu wideo Schwarzenegger zwraca się też do widzów słowami: „I’m back, baby” – w nawiązaniu do legendarnego cytatu „I’ll be back” z „Terminatora” (1984). Jakie inne projekty Netfliksa są promowane w klipie z Arnoldem Schwarzeneggerem? Między innymi: thriller sensacyjny „Matka” z Jennifer Lopez, serial „Nocny Agent” z Gabrielem Basso i Eve Harlow, „Lift” z Kevinem Hartem czy serial sensacyjny „The Brothers Sun” – w roli głównej, jako Eileen Sun, Michelle Yeoh.
W ostatniej scenie Schwarzenegger mówi: „Nikt nie zna się na akcji jak ja i nikt nie uderza tak jak Netflix”, a następnie spogląda na olbrzymi plakat ze swoim wizerunkiem.