Wielki sukces komercyjny filmu “Halloween zabija” w USA. Znamy wyniki streamingowe

Halloween zabija wyniki
Halloween zabija Wyniki komercyjne – VOD / Foto AZN: Blumhouse, Universal, Miramax, Trancas

Film “Halloween zabija” ukazał się już w Stanach Zjednoczonych – jednocześnie w dystrybucji tradycyjnej, kinowej, jak i na platformie VOD Peacock. Sequel poradził sobie świetnie, zarabiając ponad 50 mln dolarów w weekend otwarcia – to jeden z pandemicznych rekordów. Czy równie chętnie oglądany jest w streamingu?

Halloween zabija Wyniki komercyjne – VOD

Okazuje się, że tak. Organizacja Samba TV, badająca oglądalność telewizyjną i internetową, poinformowała, że w ciągu zaledwie trzech dni od premiery (15 października) film “Halloween zabija” został obejrzany w 1,2 mln gospodarstw domowych na terenie USA.

W Ameryce Północnej kontynuacja kultowego horroru wyświetlana jest w kinach, ale jednocześnie trafiła do dystrybucji streamingowej. Film mogą obejrzeć subskrybenci platformy Peacock. Jak donosi Samba TV, “Halloween zabija” swoją najlepszą oglądalność odnotowało w sobotę, a widzowie to, jak na razie, w większości kobiety.

W miniony weekend nowa odsłona serii “Halloween” okazała się większym przebojem w VOD niż chociażby “Wcielenie”, “Czarna Wdowa” czy “Wszyscy święci z New Jersey”. Warto przy tym zauważyć, że “Wcielenie” Jamesa Wana ukazało się w streamingu w serwisie HBO Max – który liczy sobie dużo więcej subskrybentów niż Peacock.

W filmie “Halloween zabija” mieszkańcy przeklętego Haddonfield postanawiają raz na zawsze zwalczyć psychopatycznego Michaela Myersa – urządzają na niego polowanie. W kontynuacji grają m.in. Jamie Lee Curtis, Judy Greer, Kyle Richards i Omar Dorsey. Polska premiera horroru przypada na 22 października.

Poprzedni
Riverdale sezon 6 zwiastun

"Riverdale", sezon 6. - zwiastun serialu, a w nim pierwsze spojrzenie na Sabrinę Spellman

Następny
Super Pumped Uma Thurman

Uma Thurman jako Arianna Huffington w serialu "Super Pumped"

Sprawdź także
Total
1
Share