Film „Halloween zabija” ukazał się już w Stanach Zjednoczonych – jednocześnie w dystrybucji tradycyjnej, kinowej, jak i na platformie VOD Peacock. Sequel poradził sobie świetnie, zarabiając ponad 50 mln dolarów w weekend otwarcia – to jeden z pandemicznych rekordów. Czy równie chętnie oglądany jest w streamingu?
Halloween zabija Wyniki komercyjne – VOD
Okazuje się, że tak. Organizacja Samba TV, badająca oglądalność telewizyjną i internetową, poinformowała, że w ciągu zaledwie trzech dni od premiery (15 października) film „Halloween zabija” został obejrzany w 1,2 mln gospodarstw domowych na terenie USA.
W Ameryce Północnej kontynuacja kultowego horroru wyświetlana jest w kinach, ale jednocześnie trafiła do dystrybucji streamingowej. Film mogą obejrzeć subskrybenci platformy Peacock. Jak donosi Samba TV, „Halloween zabija” swoją najlepszą oglądalność odnotowało w sobotę, a widzowie to, jak na razie, w większości kobiety.
W miniony weekend nowa odsłona serii „Halloween” okazała się większym przebojem w VOD niż chociażby „Wcielenie”, „Czarna Wdowa” czy „Wszyscy święci z New Jersey”. Warto przy tym zauważyć, że „Wcielenie” Jamesa Wana ukazało się w streamingu w serwisie HBO Max – który liczy sobie dużo więcej subskrybentów niż Peacock.
W filmie „Halloween zabija” mieszkańcy przeklętego Haddonfield postanawiają raz na zawsze zwalczyć psychopatycznego Michaela Myersa – urządzają na niego polowanie. W kontynuacji grają m.in. Jamie Lee Curtis, Judy Greer, Kyle Richards i Omar Dorsey. Polska premiera horroru przypada na 22 października.
1.2M US households watched #HalloweenKills during its first weekend streaming on Peacock. Viewership peaked on Saturday and skewed slightly female (+5%).#HalloweenMovie #SambaTVInsights pic.twitter.com/t5fG7cnINN
— Samba TV (@samba_tv) October 18, 2021