“Nie czas umierać” – bardzo udany weekend otwarcia w Polsce. Padł pandemiczny rekord frekwencyjny

Nie czas umierać box-office
Nie czas umierać Box-office: Polska / Foto Prime Movies: Metro-Goldwyn-Mayer, Eon Productions, Universal

Film “Nie czas umierać” o nowej misji James Bonda notuje pierwsze sukcesy w światowych kinach. W Wielkiej Brytanii superprodukcja zarobiła dotąd 6,5 mln dolarów, a w Korei Południowej – 1,35 mln. Okazuje się, że za agentem 007 wyjątkowo zatęsknili Polacy. Szpiegowski thriller został w naszym kraju pandemicznym rekordzistą.

Nie czas umierać Box-office: Polska

Film “Nie czas umierać”, którym Daniel Craig żegna się z postacią Bonda, wszedł na ekrany polskich kin 1 października. W weekend otwarcia na obraz udało się aż 440 tys. widzów. Od pierwszego kwartału ubiegłego roku, kiedy wybuchła pandemia koronawirusa, żaden inny obraz nie zanotował w naszych kinach tak mocnego wyniku frekwencyjnego – nie w ciągu trzech dni po premierze.

Z oficjalnych źródeł wynika, że “Nie czas umierać” w pierwszy weekend po premierze poradziło sobie lepiej niż wcześniejszy bondowski film, “Skyfall” (2012), ale jednocześnie gorzej niż “Spectre” z 2015 roku.

Film “Nie czas umierać” został dobrze oceniony przez krytyków i jest obecnie najpopularniejszą premierą wśród kinomanów – po premierze w Niemczech, Brazylii, Japonii i około pięćdziesięciu innych krajach obraz zdołał zarobić 119,1 mln USD. Wciąż nie wydano go w Kanadzie, Stanach Zjednoczonych, Australii, Rosji i Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

Źródło: Filmweb; The Numbers

Previous Article
Tick Tick... Boom! zwiastun

"Tick, Tick... Boom!" - nowy zwiastun musicalu Netfliksa z Andrew Garfieldem

Next Article
Wesele Smarzowski

WIDEO: Przedpremierowy fragment filmu "Wesele" Smarzowskiego. Obłąkane kazania księdza katolickiego

Related Posts
Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

Ads Blocker Detected!!!

Wykryliśmy, że używasz rozszerzeń do blokowania reklam :(

Uprzejmie prosimy o wsparcie nas poprzez wyłączenie blokad reklam.

 

Dziękujemy i życzymy miłej lektury :)

Total
0
Share